
Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nin 23. hafta mücadelesinde Nesibe Aydın ile OGM Ormanspor karşı karşıya geldi.
TOBB ETÜ Spor Salonu’nda oynanan başkent derbisinde kazanan 70-68’lik skorla ev sahibi takım Nesibe Aydın oldu.
SKOR DAĞILIMI
Nesibe Aydın: Wheeler 18, Merve Arı 5, Wallace 7, Nared 14, Serfa 17, Damla Gezgin 3, Merve Uygül, Sevgi Tonguç 2, İlayda Güner 4
OGM Ormanspor: Epoupa 4, Manolya Kurtulmuş 22, Aokuso 11, Burke 19, Berger 12, Duygu Özen, Esra Ural Topuz, Zeynep Şevval Gül, İdil Türk



Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1206 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
793 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
790 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
782 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
738 kez okundu