
Galatasaray, Süper Lig’in 25. haftasında Fenerbahçe ile pazartesi günü evinde oynayacağı derbinin hazırlıklarına yaptığı antrenmanla devam etti.
Florya Metin Oktay Tesisleri’nde Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman, dinamik ısınmayla başladı ve iki grup halinde 8’e 2 pas çalışmasıyla devam etti.
HAZIRLIKLAR YARIN SONA ERECEK
Antrenman geniş alanda topa sahip olma çalışmasının ardından orta ve şut çalışmasıyla sona erdi.
Galatasaray, yarın saat 17.00’de yapacağı idmanla derbi hazırlıklarını tamamlayacak.
ÇALIŞMALARA BAŞLADI
Yunus Akgün, sakatlığını atlattıktan sonra takımla birlikte ilk kez antrenmanlara başladı.








İLGİLİ HABERÇağlar ve Djiku müjdesi! Fenerbahçe, Galatasaray derbisinin hazırlıklarına başladıKaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1206 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
793 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
790 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
782 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
738 kez okundu